Free Polska otrzymała prestiżową nagrodę Delta... „Nasza idea przynosi oczekiwane skutki”

Firma Free Polska została odznaczona prestiżową nagrodą DELTA przyznawaną za osiągnięcia biznesowe w ostatnich latach. Free Polska wyprzedziła tym samym najpoważniejszych konkurentów i potwierdziła swoją pozycję na rynku. – Ta nagroda pokazuje, że idea grupy zakupowej, którą realizujemy od lat, przynosi oczekiwane skutki. Potwierdzają to wyniki sprzedażowe z ostatnich 3 lat, szczególnie z roku 2015, w którym podwoiliśmy obroty z 2014. Najważniejsze jednak, że nasi klienci są zachwyceni naszymi usługami – mówi Elżbieta Krawczyk-Grzyb, prezes zarządu Free Polska. 

Firma Free Polska, której jednym z właścicieli jest Alfaco Polska, to wyłączny przedstawiciel marki Gree na polskim rynku, gdzie działa już od 12 lat. Sieć sprzedaży obejmuje pięć lokalizacji w kraju – w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu oraz Bydgoszczy, realizowanych przez najprężniej działające branżowe firmy w regionie. 

W tym roku – po raz pierwszy w historii – działania firmy Free Polska zostały docenione przez Stowarzyszenie Polska Wentylacja. Firmie przyznano bowiem nagrodę DELTA - jedną z najważniejszych w branży. Takie odznaczenie jest ważne o tyle, że kapituła opiera swój wybór na badaniach rynku i analizie statystycznej. 

Jakie są procedury przyznawania nagrody? Stowarzyszenie Polska Wentylacja przebadało łącznie 300 firm,  z nich wybrano z kolei 200, które potwierdziły swoje obroty. Aby wybrać najlepszego, porównano średnią z trzech ostatnich lat do średniej z całego okresu badawczego. W takim badaniu równych sobie nie miała firma Free Polska, która w kategorii firm obecnych na rynku ponad 10 lat cieszy się dynamiką wzrostu na poziomie 150 procent!

- Ta nagroda jest dla nas dużym wyróżnieniem,  bo potwierdza, że jesteśmy numerem 1 w Polsce wśród wszystkich chińskich marek klimatyzatorów – przekonuje Elżbieta Krawczyk, prezes zarządu Free Polska, która nagrodę odebrała osobiście. – Jesteśmy na polskim rynku już od dwunastu lat, a nasze produkty oparte o najnowsze technologie wdrażamy coraz efektywniej. Choć poprzednie lata były dla nas bardzo dobre, w 2015 roku osiągnęliśmy niewyobrażalny sukces. Sprzedaliśmy ponad 30 tys. urządzeń, a nasze obroty przekroczyły 32 mln złotych – tłumaczy prezes Free Polska.